pondělí 6. února 2017

Šperky z vaječných skořápek

K výrobě těchto šperků jsem použila bílé vaječné skořápky, které jsem nalepila na dřevěné podkladové kolečko, nabarvila jsem, nalakovala.... pověsila jsem na koženou šňůrku a přívěsek na krk byl hotov :-)



6 komentářů:

  1. Gabko, skvělé!!! Mi to bylo moc líto, nemohla jsem přijít, stále se táhnou mé oslavy. Pokud byste akci zase opakovali, dej mi prosím vědět. všechny tři verze jsou perfektní!!! Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, díky... narozeninové oslavy si určitě užij, určitě se můžeš kdykoliv připojit na další akci a nemusíš vyrábět to, co my ostatní, ale klidně tento druh šperku... přeji hezký večer

      Vymazat
  2. Gabi, ten šperk vyzerá ako vypaľovaná keramika.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to dobře. :-) Vůbec by mě nenapadlo, že by to mohly být skořápky. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji... taky bych si to při pohledu na původní vzor netipla :-) Přeji hezký večer.

      Vymazat