sobota 8. října 2016

Úroda dýní

Tak jsme si na jaře s mámou zasadily dýně - já dvě sazeničky a máma tři. Ty máminy se rozhlédly po zeleninové zahrádce a řekly si: super, tady je hodně místa! a rozrostly po celé volné i zarostlé ploše tak důkladně, že za nějaký čas zahubily ty moje sazenice. Máminy dýně mají velikost pro obry a ty moje dvě, co stihly vyrůst, jsou jako pro trpaslíky :-) Každopádně už se těším jak na dýňové mňamky, tak na krásnou vyřezávanou dýňovou lampu na Halloween a Dušičky.
Moje úroda pro trpaslíky :-)
Mámina úroda 1

Mámina úroda 2

2 komentáře:

  1. Gabko, nádhera!!! Já letos zasadila jen Hokaido, měla jsem sice 4 dýně, ale ne takové obry jako ty a mamka. Měj se fajn, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  2. Moje jsou ty trpasličí :-) Jestli jednoho obříka chceš, věnujeme :-)
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat